CC Otwarte Systemy Komputerowe Sp. z o.o.

Systemy bezpieczeństwa sieciowego

Pomoc techniczna

Produkty firmy WebTrends są często (nawet do dziesięciu razy rocznie) uaktualnianie i rozwijane. Każde uaktualnienie związane jest z dodaniem nowych własności i/lub usunięciem wad wykrytych w wersjach poprzednich. W przypadku produktów takich jak WebTrends Security Analyzer częstym zmianom podlega także baza wiedzy o lukach i problemach bezpieczeństwa. Dostęp do nowych wersji oprogramowania realizowany jest w sposób elektroniczny poprzez Internet. Prawo do uaktualnień mają tylko użytkownicy, którzy kupili roczną subskrypcję (tzw. Subscription Disk). Produkt ten dostarczany jest w formie dyskietki, którą należy zainstalować (po instalacji odnośnego pakietu) natychmiast po otrzymaniu, bowiem dyskietka ulega przedawnieniu. Firma WebTrends nie gwarantuje możliwości re-instlacji dyskietki po upływie daty ważności, co wyraźnie określają warunki zakupu. Użytkownik zobowiązany jest do archiwizacji kartoteki, w której zainstalowano pakiet WebTrends po instalacji Subscription Disk i jest to jedyna metoda zabezpieczenia się przed ewentualną awarią i koniecznością instalacji oprogramowania np. na innym komputerze. 

Subscription Disk jest także jedyną metodą uaktualniania wersji oprogramowania. Może być zakupiony w dowolnym momencie i gwarantuje dostęp do nowych wersji przez okres dwunastu miesięcy. Firma WebTrends nie sprzedaje "tradycyjnych" pakietów uaktualniających. Oznacza to, że uaktualnienia możliwe są tylko w formie elektronicznej. 

Użytkownicy z ważną subskrypcją mają także prawo do opieki technicznej. Pierwszą instancją odpowiedzialną za rozwiązywanie problemów jest dostawca oprogramowania, a w dalszej kolejności dystrybutor i firma WebTrends.



Procedura konfiguracji WebTrends Firewall Suite do obsługi logów FireWall-1 w trybie LEA OPSEC

  Obsługa więcej niż jednego systemu zaporowego przez Firewall Suite

  Strona pomocy technicznej WebTrends