CC Otwarte Systemy Komputerowe Sp. z o.o.

CheckPoint - firewall, endpoint & cloud security


Nowość!!!
Express CI

Checkpoint - Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne CheckPoint dostępne jest w trzech kategoriach:
  • Enterprise Software Subscription (ESS) - obejmuje dostęp do nowych wersji i łatek (patchy) - [PDF]
  • ESPS Enterprise Support Program Standard (ESPS) - obejmuje dostęp do nowych wersji i łatek (patchy), a także telefoniczne wsparcie techniczne producenta w godzinach biurowych oraz dostęp do bazy wiedzy - [PDF]
  • Enterprise Support Program Premium Support - obejmuje dostęp do nowych wersji i łatek (patchy), a także telefoniczne wsparcie techniczne w trybie 24x7, dostęp do bazy wiedzy oraz dedykowane kontakty supportowe - [PDF]

Każda z kategorii jest płatna, zaś wartośc opłaty zależna jest od typu wsparcia oraz sumarycznej wartości licencji. Bazowa roczna stawka określona dla ESS wynosi obecnie (maj 2005) 15% wartości licencji rocznie. Wsparcie odnawialne jest w okresach rocznych. Wszystkie produkty CheckPoint przypisane do danego konta muszą posiadać czasowo wyrównane (kończące się w tym samym czasie) wsparcie ESS.

Serwis sprzętowy dla produktów VPN-1 Edge i innych

NBD - "Next Business Day", UWAGA - wymaga zakupu ESS!

Usługa NBD wyceniona jest na 13% wartości SRP sprzętu. Ważna jest przez okres jednego roku. Dotyczy całego terytorium Polski. Wymaga zakupienia opcjonalnych pakietów pomocy technicznej producenta. Zawiera: przyjęcie zgłoszenia o uszkodzeniu przez 8 godzin pracy (9.00 - 16.30), 5 dni roboczych (poniedziałek - piątek poza ustawowymi świętami i dniami wolnymi od pracy) i wysyłkę sprzętu z magazynu w ciągu jednego dnia roboczego od daty przyjęcia zgłoszenia. Użytkownik zobowiązany jest odesłać uszkodzony sprzęt na koszt CC wyznaczonym kurierem i na wyznaczony adres w ciągu 48h od danty zgłoszenia.

SBD - "Same Business Day", UWAGA - wymaga zakupu ESS!

Usługa SBD wyceniona jest na 16% wartości SRP sprzętu. Ważna jest przez okres jednego roku. Dotyczy całego terytorium Polski. Wymaga zakupienia opcjonalnych pakietów pomocy technicznej producenta. Zawiera: przyjęcie zgłoszenia o uszkodzeniu przez 24 godziny (w porze nocnej poczta głosowa), 7 dni w tygodniu i wysyłkę sprzętu z magazynu w ciągu 8h od daty przyjęcia zgłoszenia. Użytkownik zobowiązany jest odesłać uszkodzony sprzęt na koszt CC wyznaczonym kurierem i na wyznaczony adres w ciągu 24h od danty zgłoszenia.

Wsparcie CC dla produktów CheckPoint

W uzupełnieniu wsparcia CheckPoint oferujemy naszym klientom usługi wsparcia technicznego zdalnego i na miejscu w wariantach: Bronze, Silver i Gold. Warunkiem wykupienia wsparcia technicznego CC dla produktów CheckPoint jest posiadanie aktywnego wsparcia ESS (lub lepszego) producenta.