CC Otwarte Systemy Komputerowe Sp. z o.o.

CheckPoint - firewall, endpoint & cloud security


Nowość!!!
Express CI

CheckPoint

Support

Check Point oferuje szereg programów pomocy technicznej. Podstawowym z nich jest tzw. Software Subscription (ok. 15% ceny produktu) charakteryzujący się:

  • Ważność przez okres 12 miesięcy. Zaczyna się pierwszego dnia następnego miesiąca po rejestracji.
  • Użytkownik otrzymuje bez dodatkowych opłat uaktualnienia do nowych wersji oraz posiada elektroniczny dostęp do łatek i uzupełnień.
  • Software Subscription może być zakupiony przed upływem 9 miesięcy od daty zakupienia właściwego produktu. Po tym okresie należy najpierw zakupić Upgrade (ok. 35% ceny), a dopiero potem Software Subscription.

Program nie zawiera żadnych usług edukacyjnych i pomocy technicznej. Jest wymagany do zakupu opcji support-owych

Poza Software Subscription można zakupić także następujące opcje bezpośredniej pomocy technicznej Check Point:

Korzyść

GOLD

GOLD Plus

PLATINIUM

Obsługa przez telefon i e-mail

TAK

TAK

TAK

Dostęp do bazy wiedzy

TAK

TAK

TAK

Dedykowana umowa

TAK

TAK

TAK

Ilość dedykowanych inżynierów do dyspozycji

5

5

5

Czas reakcji na zapytania telefoniczne

4h

4h

30min

Dostępność

Poniedziałek - Piątek, 8-20.00 czasu lokalnego. Obsługa w języku angielskim

24x7. Obsługa w języku angielskim

24x7. Obsługa w języku angielskim

Eskalacja problemów i dedykowane zarządzanie (np. prośba o rozbudowę)

     

Cena

ok. 15%

ok. 35%

ok. 50%

Ponadto oferowana jest pomoc techniczna w postaci Annual Product Maintenance obejmująca:

  • jednoroczną subskrypcję oprogramowania
  • pomoc interwencyjną (telefon, e-mail), godz 10.00-14.30, dni robocze. Czas reakcji 24h
  • Obsługa w języku polskim przez certyfikowanych inżynierów Check Point
  • Cena: ok. 25% ceny produktu.